Badania rynku i opinii

Badania marketingowe są nieocenionym źródłem informacji niezbędnych do podjęcia trafnych decyzji biznesowych.

Profesjonalnie wykonane analizy rynkowe pozwalają być zawsze o krok przed konkurencją, co w dzisiejszej sytuacji rynkowej jest kluczem do sukcesu.

1. Badania rynku

Posiadamy rozległe doświadczenie związane z badaniem rynku i raportach dotyczących następujących branż:

  • transport (koleje, lotnictwo)
  • branża chemiczna
  • branża spożywcza,
  • branża turystyczna

2. Badania opinii publicznej

Badania ilościowe realizujemy głównie z wykorzystaniem następujących technik badawczych:

  • testy konsumenckie CLT ( Central Location Test),
  • testy użytkowe HUT ( Home Use Test),
  • wywiady ankieterskie w domach respondentów lub w miejscach publicznych (na ulicy, w sklepie itp.)
  • techniką: PAPI (przy użyciu ankiet papierowych),
  • CAPI (z wykorzystaniem laptopów/ tabletów),
  • wywiady realizowane przez telefon – CATI,
  • wywiady realizowane przez internet – CAWI.

Główne techniki, jakie stosujemy w badaniach jakościowych, to FGI ( Focused Group Interview) – zogniskowane wywiady grupowe oraz IDI ( Individual In-Depth Interview) – indywidualne wywiady pogłębione.

W gronie naszych Klientów znalazły się regionalne, rządowe organizacje Danii, Szwecji, Izby Gospodarcze oraz linie lotnicze.