Badanie rynku i opinii publicznej
Badania marketingowe są nieocenionym źródłem informacji niezbędnych do podjęcia trafnych decyzji biznesowych.
Profesjonalnie wykonane analizy rynkowe pozwalają być zawsze o krok przed konkurencją, co w dzisiejszej sytuacji rynkowej jest kluczem do sukcesu.
1. Badania rynku
Posiadamy rozległe doświadczenie związane z badaniem rynku i raportach dotyczących następujących branż:
- transport (koleje, lotnictwo)
- branża chemiczna
- branża spożywcza,
- branża hotelarska
- branża turystyczna
2. Badania opinii publicznej
Badania ilościowe realizujemy głównie z wykorzystaniem następujących technik badawczych:
- testy konsumenckie CLT ( Central Location Test),
- testy użytkowe HUT ( Home Use Test),
- wywiady ankieterskie w domach respondentów lub w miejscach publicznych (na ulicy, w sklepie itp.)
- techniką: PAPI (przy użyciu ankiet papierowych),
- CAPI (z wykorzystaniem laptopów/ tabletów),
- wywiady realizowane przez telefon – CATI,
- wywiady realizowane przez internet – CAWI.
Główne techniki, jakie stosujemy w badaniach jakościowych, to FGI ( Focused Group Interview) – zogniskowane wywiady grupowe oraz IDI ( Individual In-Depth Interview) – indywidualne wywiady pogłębione.
W gronie naszych Klientów znalazły się firmy z branży chemicznej, lotniczej, a także regionalne, rządowe organizacje Danii, Szwecji, międzynarodowe Izby Gospodarcze oraz linie lotnicze.